Jenny en Amy

Jenny en Amy

maandag 31 mei 2010

Ding 19 Sociale netwerken en wat er in te doen is

Een heel leuk ding, ding 19.
Ben net lid geworden van de 23 dingen ning, ik kon helaas nog geen andere medecursist erop ontdekken, lid van de bibliotheek 2.0 ning, lid van Facebook en bij het vorige ding lid van Dizzie.nl. Ik ben al een tijd lid van Hyves en Twitter. Ook ben ik lid van de Kennemerwaard Innovatie en ontwikkeling ning.
Jeetje, wat ben ik sociaal bezig in mijn uppie achter de pc.
Maar wel allemaal ontzettend leuk. We hoeven niet meer te vrezen voor een eenzame oude dag, leve de sociale netwerken.
Voor de bibliotheek zie ik Twitter, Hyves en Dizzie.nl als netwerken die we kunnen gaan gebruiken voor het interactieve contact om mensen te bereiken en om bereikbaar te zijn voor mensen. En natuurlijk om de bibliotheek te promoten.

1 opmerking:

  1. Hou je alles ook evengoed bij als je blog? Zelf heb ik alleen maar hyves en zelfs dat bijhouden vergeet ik nog wel eens.. ik denk dat ik persoonlijk maar weer terug ga naar mailen, sms'en en bellen. Hoe ouderwets van mij..
    Maar voor de bieb is het idd een mooie kans zich te promoten!

    BeantwoordenVerwijderen