Jenny en Amy

Jenny en Amy

zondag 2 mei 2010

Ding 15 Podcasts: radio waar en wanneer jij wilt

Via bibliotheek Waterweg heb ik Itunes geïnstalleerd op de computer en vervolgens heb ik de podcasts van Radio 538: Evers staat op en Veronica Top 40 Hitdossier toegevoegd aan mijn Itunes. Edwin Evers heb ik even beluisterd, daar luister ik graag naar.
Podcasts hebben nu niet direct mijn interesse. Om Edwin Evers te beluisteren, hoef ik niet speciaal naar z'n podcast.
Ik kwam veel podcast hoorspelen tegen en dat lijkt me juist leuk voor de iets oudere generatie die er mee opgegroeid is.
Voor mogelijkheden als bibliotheektoepassingen zijn bibliotheek Waterweg en DOK Delft goede voorbeelden voor het aanbieden van podcasts.

1 opmerking:

  1. Laat stekelroosje even weten waar je de hoorspelen hebt gevonden, zij schrijft in haar blog dat ze daar graag naar luistert!

    BeantwoordenVerwijderen