Jenny en Amy

Jenny en Amy

zondag 2 mei 2010

Ding14 Instant Messaging : blabla of uhhuh?

Google talk chatback geïnstalleerd op m'n blog, maar niemand is zo gek om met mij op deze zondagmiddag te chatten. Dus helaas kan ik hier nog niet over schrijven of deze manier van instant messaging mij bevalt. Zelf chat ik regelmatig via Hyves desktop chat, altijd gezellig.  En mijn ervaringen met instant messaging via msn messenger zijn ook positief. Eigenlijk zijn het meer de ervaringen van Jenny die iedere dag chat via msn messenger. Af en toe hoor ik haar in de lach schieten bij weer een leuke chat van een vriend(in) of klasgenoot. Chatten via msn en hyves, muziek aan, tv aan, huiswerk maken, leren en dat doet Jenny allemaal gelijktijdig. Ze haalt ook nog goede cijfers, dus geloof ik ook dat het allemaal tegelijk kan. Gelukkig vindt ze boeken lezen ook nog steeds leuk.
Voor de bibliotheek zie ik instant messaging niet echt als een item waar we gebruik van gaan maken, ook vanwege de beschikbare tijd, die er (vooralsnog) niet is.

1 opmerking:

  1. Ik denk dat tijd een groot struikelblok is, je moet voor klanten altijd direct aanspreekbaar zijn wanneer je zo'n dienst aanbiedt.

    Multitasken is de jeugd tegenwoordig erg goed in.. ik doe het ze niet na !

    BeantwoordenVerwijderen