Jenny en Amy

Jenny en Amy

zaterdag 22 januari 2011

Vervolgcursus 23Dingen: 7 VerdiepDingen


Eerste opdracht van de vervolgcursus is, aan te geven welke dingen ik toepas in mijn werk. Tijdens het schrijven van deze blog luister ik nu via Spotify naar Nelly - Just a dream, onwijs mooi nummer.
Spotify gebruik ik niet tijdens het werk hoor. Ik maak eigenlijk alleen gebruik van google docs voor mijn werk. En via de sociale media blijf ik aardig op de hoogte van blogs van collega's met vaak interessante werkgerelateerde informatie. Ik had me ook opgegeven voor een werkgroep om sociale media toe te passen op de website, maar dat zit nog in de pen. Twitter wordt al toegepast op de website, nu nog Hyves en Facebook.
Morgen ben ik jarig, denk dat ik ook via de sociale media gefeliciteerd word. Heb ook al een heleboel kaarten via de post ontvangen en dat blijf ik toch het allerleukst vinden.
Heb weer zin om mij op deze vervolgcursus te storten, met daarin ook het plan om samen met Erica en Anita een filmpje te maken, waarover we in ieder geval al voorpret hebben om alle gekke ideeën die al naar boven borrelen. Proost, op de nieuwe cursus!

2 opmerkingen:

  1. We beginnen de cursus voor de verandering eens met een felicitatie en een succeswens.
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Is je voorspelling uitgekomen ;-)

    Waarom hebben jullie Hyves en Facebook nog niet opgepakt? Wat hield jullie tegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Edo,het officiële besluit is nog niet genomen om hyves en/of facebook op de website te zetten, dus het blijft nog even in de pen.

    BeantwoordenVerwijderen